събота, 8 октомври 2011 г.

Довлна и щастлива

Лятото, тъкмо по сесийно време Литературата Днес ме изненада с раздаване на книги! И тъй като в живота на учащия по това време на годината авантюрите са меко казано никакви, реших да предприема мощна инвазия над пощата предоставена за заявки за участие. :) По планетата съществуват хора, които винаги печелят по състезания и томболи, пускат фишове, дават им бонус пиене по заведенията и прочее. Аз не съм от тях. И дори не се оплаквам. От малка съм наясно и живея преспокойно с непечалившата си натура. Така че подходих към подобно начинание без никакви очаквания. Едва ли някой може да си представи колко много направи за деня ми, за цялата ми седмица и месеца напред печеленето на „По вина на Боби Фишер” на Иван Ланджев. Първото нещо, което някога печеля, като изключим изненадите от шоколадовите яйца! Адски щастлива съм и днес, когато вече мога да държа в ръце подарената ми книга! Толкова много благодаря и на Преслав за това, че я е направил специална! :)
Щеше да е кощунствено да няма материал от процеса на отваряне на пратката, за което мога да дам благодарността си от части и на сестра ми(последна снимка)!





P.S.: Липсата на фокус тук таме, дава ясна представа за бушуващото вълнение!

Няма коментари:

Публикуване на коментар