неделя, 3 януари 2010 г.

Запечатано с целувка...


тази книга ми беше подарък от много близка приятелка за рождения ден и именно тя получава честта да бъде първата ми прочетена книга за 2010 година. това е сборник с любовни писма, писани от известни и не чак толкова известни мъже. фактът, че четеш чужда кореспонденция, е достатъчено удовлетворяващ, а това, че е любовна... е, момичешки истории. :)
научих, че Оскар Уайлд е бил хомосексуалист. много се притесних за общата си култура, тъй като това ми приличаше на факт, който би трябвало да зная за моите 19 години... невероятно чаровни ми се сториха писмата на Моцарт, някак простички и близки, мили и интимни, а и това обръщение Плумпи - Струмпи :) а прагматичната гледна точка на Дарвин относно брака макар и странно ме учуди. може би трябваше да очаквам, че човекът, на когото принадлежи теорията за еволюцията, трябва да е бил така логичен във всяко свое начинание, но пък на романтичката в мен и се щеше да види малко повече страст :) очарована бях от Шуман!!
на корицата е отбелязано, че това е книгата, която Кари Брадшоу чете във "Сексът и градът", не съм отчела този факт, но пък е интересно да се знае :)

P.S. : така започва читателският ми дневник?! :)

1 коментар: