четвъртък, 7 март 2013 г.

Нова Новина



Вчера осъществих една малка идея, която имах от известно време. Блогът вече официално си има Фейсбук дом. Заповядайте ми на гости!

Новата Like страница на блога във Фейсбук ми позволява да споделя всяко малко книжно нещо, което ме е усмихнало или развълнувало ежедневно, като едновременно запазя форма’та на читателски дневник, който блогът придоби, или за който се старая. Особено напоследък имам малко време за четене, но това в никой случай не значи, че не съществувам в тази насока. Ще ви показвам корици от други страни, които са ми направили впечатление, фотографии на книги, които стоплят душата, всякакви форми на любов и признание към четенето, както и креативността на всички хора. :)

Съзнавам също, че блогът не е особено удобен и достъпен за всеки. Фейсбук страницата ще предложи платформа на повече хора, като въобще не е нужно да говорим по темата за последната ми прочетена книга. Всяко мнение по всяка тема се приема за добре дошло! Иронията и сарказмът винаги са високо оценявани. Хейтът няма да се толерира, освен ако админът, т.е. аз, не хейти в същата насока. :) Ако тази страница роди дискусии от всякакъв вид, ще съм адски щастлива! Освен това също много ще се радвам на препоръки за книги. Искрено се надявам от идеята да се получи нещо и да се посъберем, хора с общи пристрастия.

Пряк линк към страницата има вдясно ---->
Натиснете Like-бутона и ми кажете „Здрасти!” Най-обичам да се запознавам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар